Продавець Zip Auto - Запчастини для мікроавтобусів розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
907 відгуків
Ми працюємо! Ціни та наявність уточнюйте!Подивитися каталог
+380 (93) 988-58-24
+380 (800) 75-09-52
Автозапчастини для мікроавтобусів
Кошик

Антифриз частина 3.

Антифриз частина 3.
Існує уніфікована повсюдно система класифікації охолоджуючих рідин. Фиольксваген, Мерседес – всі, всі використовують її. Тосолы для зручності теж класифікуються так само. На авторинку можна знайти три основних типи:
G12+(G13) – буває помаранчевого і фіолетового кольорів. Хімічна основа – поліпропіленгліколь. Цей концентрат антифризу володіє всіма плюсами і властивості антифризу типу G12, але відрізняється тим, що менше за всіх отруює екологію, тому він схильний до швидкого розпаду. Залишається придатним близько п'яти років.
CODEG12 (G12) – зустрічається переважно червоного кольору, але буває ще й жовтого. Хімічний склад рідини – карбоксилатні з'єднання з етиленгліколем. Такий склад дозволяє антифризу обробляти тільки місця підвищеного нагріву або іржі, що забезпечує більш вільний потік і покращує здатність до охолодження. Таким чином, цей тип охолоджуючої рідини добре справляється зі своїм завданням у високооборотних двигунів, тому що вони, як правило, гаряче. Зберігає свої властивості антифриз G12 в межах п'яти років.
CODEG11 – зазвичай синій і зелений, рідше жовтий. У цьому типі охолоджуючої рідини знаходяться силікатні присадки, а основа – теж етиленгліколь. Він розрахований на менш гарячі двигуни, бо як захисна плівка утворюється по всій системі охолодження і це дещо уповільнює струм антифризу – незначно для автомобілів, для яких він призначений, але критично для двигунів, яким потрібен антифриз типу G12 або G12+. Хімічний склад CODEG11 не звертає уваги на «місця запалення», тобто перегревающиеся або іржаві місця не отримують додаткової оболонки. Тосолы зазвичай відповідають цьому типу концентрату антифризу. Здатність до охолодження зберігаються в межах трьох років.
G11 – переважно зелений, рідше синій колір. На відміну від інших антифризів, цей тип має мінімальною кількістю присадок, лише охолоджуючи, майже не оберігаючи вашу систему охолодження від корозії та інших згубних впливів води і хімії. Термін служби у нього теж знижений – всього два роки. Це забезпечує, щоправда, низьку ціну на цей тип охолоджуючої рідини.
Як можна побачити вище, немає особливого сенсу керуватися кольором при питанні «який антифриз вибирати». Колір це тільки барвник і він буває різний у одного і того ж типу антифризу, і саме на тип (G11, CODEG11, G12/CODEG12, G12+/G13) варто звертати увагу, коли Ви вибираєте який купити антифриз. Зазвичай компанії, що випускають антифриз, такі як Roadwin або Shellzone, намагаються відповідати загальноприйнятим очікуванням щодо відповідності типу і кольору, але на всяк випадок потрібно уточнювати конкретно тип. Якість антифризу залежить від виробника, а не від кольору. Крім типу, звертайте увагу і на присадки, які, як правило, зменшують той незначний шкоду, що вода і хімія наносять вашій системі охолодження. Наприклад, спеціальні присадки для пластику або алюмінію.
Дуже великою помилкою є використання влітку лише охолоджуючої води в системі. При купівлі адже в охолоджувальній системі знаходиться антифриз, а не вода. Тому що вода завдає величезної шкоди Вашій охолоджуючої системі, утворюючи осад, накип та іржу, з-за чого погіршується звернення антифризу в патрубках і збільшується нагрівання в місцях корозії, а також ламається водяний насос (помпа). Все разом це призводить до підвищеного зносу двигуна і підтікання в патрубках. Антифриз забезпечує нормальну роботу охолоджуючої системи, не завдаючи шкоди її, а навпаки додатково захищаючи за допомогою обволікання всієї системи або окремих її частин, в залежності від типу антифризу. Крім цього температура кипіння у антифризу більше, ніж у води, що і перешкоджає утворенню накипу. Температура замерзання у нього залежить від ступеня розбавлення водою, але не обов'язково один до одного. У другій частині статті є таблиця співвідношення. Не слідують додавати води більше, ніж потрібно, щоб уникнути корозії.
Таким образом, антифриз в системе охлаждения должен быть всегда, круглый год, и тогда она проработает намного дольше без ремонта и замен.
Есть ещё одна ошибка, которая встречается, к счастью, всё реже и реже. Тем не менее, ни в коем случае нельзя смешивать антифриза разных типов. В пределах одного производителя, следует обращать внимание, какого цвет антифриза вы заливали и не добавлять антифриз другого цвета, а есть производители разные, то они могут окрашивать антифриз тем цветом, что у вас залит, но это будет другой тип. Також комплект присадок відрізняється від виробника до виробника, з-за цього антифриз може прийняти гелевидний стан або відбудеться інша непередбачена хімічна реакція і випаде осад, і заб'ється помпа і доведеться її міняти.
Ці прості поради значно продовжать термін служби деталей Вашої машини і зменшать Ваші витрати на неї. При купівлі антифризів або тосолов звіряйтеся з етикетками і з документацією до Вашого автомобіля. Таким чином, ви досягнете відмінною економії засобів для догляду за охолоджуючою системою.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner