Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар підлягає обміну та поверненню тільки в випадку цілосності упаковки та збереженню товарного виду автозапчастин. Для здійснення обміну та повернення автозапчастин необхідно попередньо погодити умови повернення. Товарні позиції з умовою "під замовлення" обміну та поверненню не підлягають. При поверненні якісного товару, замовленого через платформу PROM, утримується додаткова комісія 12% від вартості повернутого товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.